Polski advercycling w wykonaniu HO::LO

Torby Ho-Lo Prowadzenie ekologicznego trybu życia nie musi ograniczać się wyłącznie do przestrzegania zasad mających na celu wspieranie naszego środowiska. Obecnie ekologia oznacza także pomysł; a co za tym idzie oryginalność i możliwość wyróżniania się każdego dnia.

Taką orginalność zapewnia nam choćby firma HO::LO realizująca pierwszy w Polsce projekt advercyclingu czyli ‚przetwarzania nieaktualnych reklam na przedmioty codziennego użytku’.

W swojej ofercie proponuje wybór 16-stu modeli różnego rodzaju toreb, plecaków i portfeli, wykonanych z min. zużytych plandek, czy bannerów reklamowych. Każdy model posiada unikatowy design zapewniający nieograniczony wybór. Dogodzi nawet tym najbardziej wybrednym gustom ;)

Zainteresowany? Więcej na oficjalnej stronie www.ho-lo.pl

3 komentarze

  • 26 września, 2009

    marce

    HO::LO jest naprawdę superanckie !

  • 12 października, 2009

    Hagi35

    Spotkałam to HOLO już wcześniej – Extra pomysł.

  • 13 listopada, 2009

    marcusmark

    przekot design

Skomentuj