Polski advercycling w wykonaniu HO::LO

Prowadzenie ekologicznego trybu życia nie musi ograniczać się wyłącznie do przestrzegania zasad mających na celu wspieranie naszego środowiska. Obecnie ekologia oznacza także pomysł; a co za tym idzie oryginalność i możliwość wyróżniania się każdego dnia. Taką orginalność zapewnia nam choćby firma HO::LO realizująca pierwszy w Polsce projekt advercyclingu czyli 'przetwarzania nieaktualnych reklam na przedmioty codziennego użytku'.

Torby Ho-Lo Prowadzenie ekologicznego trybu życia nie musi ograniczać się wyłącznie do przestrzegania zasad mających na celu wspieranie naszego środowiska. Obecnie ekologia oznacza także pomysł; a co za tym idzie oryginalność i możliwość wyróżniania się każdego dnia.

Taką orginalność zapewnia nam choćby firma HO::LO realizująca pierwszy w Polsce projekt advercyclingu czyli ‘przetwarzania nieaktualnych reklam na przedmioty codziennego użytku’.

W swojej ofercie proponuje wybór 16-stu modeli różnego rodzaju toreb, plecaków i portfeli, wykonanych z min. zużytych plandek, czy bannerów reklamowych. Każdy model posiada unikatowy design zapewniający nieograniczony wybór. Dogodzi nawet tym najbardziej wybrednym gustom ;)

Zainteresowany? Więcej na oficjalnej stronie www.ho-lo.pl

Written By
More from Paola
Ciężkie początki? Kilka słów o segregacji śmieci
Stanowczo nie ma sensu poświęcanie czasu na wyszukiwanie oryginalnych sposobów świadczących o...
Read More
Join the Conversation

3 Comments

Leave a comment
Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *